NO EXCUSES, safety first!

Om als organisatie te zorgen voor een veilige omgeving voor onze bezoekers zijn wij genoodzaakt om een aantal maatregelen door te voeren. AM zorgt met deze maatregelen ervoor dat er een realistisch concept ontstaat om elkaar fysiek te ontmoeten. Weg met de onzekerheid & een duidelijke visie voor het event. Kortom: jij kunt met een gerust hart naar het event toe komen.

• We hebben het programma opgedeeld in een lunch – en een dinershift. Waarbij we op dit moment maximaal 100 personen per shift kunnen ontvangen.  Bekijk hier het vernieuwde programma >>> 
Het aanmelden bij AMhypotheken gebeurd op dit moment enkel op basis van uitnodiging. Hiervoor wordt per mail een code verstrekt.
• De partnersessies van Rabobank & Florius zijn niet live te volgen, maar worden digitaal aangeboden op … (datum). Alle genodigden krijgen een uitnodiging voor deze webinars. Na de publicatie zijn ook de webinars terug te kijken op AMweb.nl of de eventwebsite van AMhypotheken.
• Het diner is in zijn oorspronkelijke vorm een zogenaamd ‘sitting diner’. Dit jaar zal dit in een ‘walking dinner’ aan de gasten worden aangeboden.
• Partners van het evenement AMhypotheken bevinden zich in een ruimte waar we rekening houden met de maximale capaciteit om de 1,5 meter regel te kunnen handhaven.
• Er zijn dit jaar geen tafelwisselingen, maar genodigde gasten gaan via verplichte looproutes naar ‘nieuwe’ ruimtes waar een andere partner zich bevindt.
• Door middel van het nieuwe programma kunnen de gasten netwerken met zowel de hoofdpartners als alle tafelpartners van AMhypotheken. Benieuwd naar het programma? Klik hier voor meer informatie (hyperlink achter plaatsen).
• Als genodigde dien je voorafgaand aan de ontvangt een keuze te maken voor 1 van de plenaire sprekers: Jaap Bressers óf Martin Visser. Kun je geen keuze maken? Geen zorgen, je kunt on demand de sessie van de plenaire spreker nog eens terugkijken!


Naast de aanpassingen binnen het concept zorgt de evenementenlocatie DeFabrique ook voor een veilige omgeving.
 

Algemene maatregelen:
• 1,5 meter afstand is het uitgangspunt voor veilige, verantwoorde en comfortabele evenementen. We helpen gasten voldoende afstand te houden door onder andere stoelen en tafels op voldoende afstand te zetten, looproutes met markeringen van 1,5 meter te maken en het aantal gasten op de beschikbare vierkante meters te beperken.
• De maximale capaciteit per ruimte wordt aangegeven door middel van bordjes. Hier vragen wij ook verantwoordelijkheid van onze gasten, want alleen samen kunnen we succesvolle 1,5-meter-evenementen organiseren.
• Gasten kunnen op diverse plekken in de locatie handen wassen en desinfecteren.
• De gehele locatie met bijbehorende faciliteiten wordt tijdens het evenement volgens de RIVM-richtlijnen schoongemaakt. Hierbij houden we de 1,5 meter afstand in acht.
• Ons personeel is getraind om op een veilige en verantwoorde manier service te verlenen. • Het cateringassortiment is de kwaliteit die je van ons gewend bent, maar wordt nu per stuk verpakt en gepresenteerd.
• Tijdens plenaire- en subsessies staan de stoelen 1,5 meter uit elkaar.
• Rijvorming en wisselmomenten worden zo georganiseerd dat er voldoende ruimte is om afstand te houden.

Ontvangst & garderobe:
• De gastheer/-vrouw van DeFabrique en/of AM heet jou als gast welkom en begeleidt het ontvangstgedeelte en de eventuele rijvorming. Dankzij de online registratie wordt er geen rijvorming verwacht. Als deze toch ontstaat, wordt dit gecontroleerd door paal en koord en strepen met 1,5 meter afstand op de grond. Tevens vind je bij de ingang handgelstations en papieren doekjes, zodat iedereen zijn handen kan desinfecteren.
•Vervolgens loop je door naar de garderobe. Ons personeel draagt handschoentjes en staat achter plastic platen om alle jassen en tassen veilig aan te nemen. De garderobe wordt gedurende het hele evenement bewaakt.

Toiletten:
• Bij de ingang van een toiletgroep staan strepen op de grond om de 1,5 meter afstand te kunnen waarborgen. Ook zijn niet alle urinoirs in gebruik vanwege deze gewenste afstand. Bij elke toiletingang hangt een bordje met het maximaal aantal gewenste gasten per ruimte: drie. Ook zal er, waar mogelijk, gebruik worden gemaakt van éénrichtingsverkeer, zodat gasten elkaar niet hoeven te passeren. Er zijn handwasstations aanwezig met desinfectiemiddel en ieder half uur worden de toiletten schoongemaakt volgens het protocol. Er wordt hierin rekening gehouden met het programma, zodat gasten hier zo min mogelijk hinder van ondervinden.

Catering:
• Gasten lopen langs onze koffiebar voor koffie, thee en andere dorstlessers als water en sap. Ook hier zorgen wij voor 1,5 meter ruimte per persoon en desinfectiepunten. In de cateringruimtes hangen LCD-schermen waarop veiligheidsinstructies worden uitgelegd. Gasten kunnen de video zelf op een gewenst moment bekijken. Voor ieders veiligheid werkt ons horecateam met handschoentjes en wordt er bij uitgiftes gebruik gemaakt van plexiglas als afscherming tussen de gasten en het horecateam.
• Cateringitems komen zo veel mogelijk per stuk verpakt binnen, zodat zo min mogelijk mensen hiermee in contact komen. Onze leveranciers werken volgens de (hygiëne) uitgangspunten van het RIVM. Daarnaast gebruiken onze koks extra beschermingsmiddelen zoals handschoenen.

Wil je de maatregelen nog eens uitgebreid doorlezen? Dat kan! Bekijk dan online de maatregelen van DeFabrique >>>


Als organisatie en evenementenlocatie kunnen wij zorgen voor gepaste maatregelen, MAAR jij als bezoeker hebt hier ook een aandeel. Daarom verwachten wij van jou het volgende:

Je zorgt dat je op de hoogte bent van de maatregelen. Kortom: je hebt deze pagina goed doorgelezen! Ik wist het niet is dus geen excuus 😊
Je zorgt zelf voor een 1,5 meter afstand tot de andere bezoekers. Volg hierbij de instructies op van de organisatie & locatie. Je zorgt er hiermee voor dat de organisatie & locatie niet als politieagent hoeft op te treden.
Verkouden of koorts? Dan meldt je jezelf netjes af bij Marit Oosting via amevents@vakmedianet.nl

In de tussentijd: zorg goed voor jezelf en elkaar!

Heb je vragen over onze maatregelen? Neem dan contact op met Marit Oosting via: amevents@vakmedianet.nl